سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :10
کل بازدید :70909
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/2/29
4:24 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
nima[0]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر مشهد بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری تهران تبریز سئو بلیط هواپیما بلیط قطار هتل خارجی ایمپلنت دندان تور لحظه آخری خرید تلویزیون شهری نمایندگی تعمیرات سامسونگ خدمات پس از فروش سامسونگ کابینت آشپرخانه ترموود اچ پی ال نمای کرتین وال روکش دندان کفسابی تهران بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیما ماهان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما داخلی خرید آنلاین بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط ارزان قیمت هواپیما بلیط هواپیما ایران ایر بلیط چارتر بلیط مشهد بلیط کیش خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما کیش بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط هواپیما از تهران به تبریز خرید بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط قطار بلیط پرواز خارجی رزرو هتل بهترین زمان خرید بلیط هواپیما آدرس آژانس هواپیمایی تیک بان نمای کرتین وال چیست؟ نمای کرتین وال انواع روکش دندان اچ پی ال چیست؟ انواع چوب های ترمووود ترمووود ترموود از چوب اسپروس آریو دکور کابیت آشپزخانه کابینت همه چیز درباره ایمپلنت دندان لمینت دندان نمای سرامیک تابلو سازی اجاره آپارتمان مبله در تهران تعریف بازاریابی اینترنتی پدرام سئو بلیط هواپیما خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی ارزان خرید بلیط خارجی با کارت شتاب بلیط هواپیما ارزان بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر بلیط لحظه آخری بلیط هواپیما لحظه آخری نمای اسپایدر شقاق در بارداری شقاق مقعدی چیست؟ علائم شقاق درمان شقاق مقعدی نوزاد درمان خانگی شقاق درمان شقاق درمان شقاق با لیزر علائم هموروئید علت ایجاد کیست مویی کیست مویی چیست؟ درمان خانگی بواسیر درمان قطعی بواسیر درمان بواسیر بواسیر چیست شفا کلینیک تیک بان باربری باربری تهران باربری تهران همتا بار

همه ما روزانه در فرآیند خرید قرار می گیریم از خرید مواد غذایی گرفته تا خرید دیگر وسایل ضروری زندگی.

اما بعضی از اقلام برای ما مهمتر هستند و در هنگام خرید سعی می کنیم تا با قیمت پایینتر و کیفیت بالاتری آنها را تهیه کنیم. این مقوله در هنگام سفر و خرید بلیط هواپیما نیز دارای اهمیت بسزایی می باشد. اگر از ترفندها و تکنیک های خرید آگاه باشید می دانید که چگونه می توان با صرف کمترین هزینه، برترین خرید را انجام داد. در این مقاله سعی داریم تا چگونگی خرید بلیط هواپیما ارزان را به شما یادآوری کنیم.

در هنگام رزرو بلیط هواپیما باید از حداقل آگاهی درباره بهترین زمان خرید، انواع بلیط هواپیما، انواع کلاس پروازی و راهکارهای خرید بلیط ارزان قیمت برخوردار باشید. در این مقاله کمی بیشتر درباره راهکارهای خرید بلیط ارزان هواپیما صحبت خواهیم کرد.

خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

همانطور که می دانید، بلیط هواپیما در دو نوع مختلف سیستمی وچارتر تقسیم می شوند. بلیط لحظه آخری نیز به بلیط هایی گفته می شود که در لحظات آخر پرواز ارائه می شوند.

حتما شنیده اید که می گویند بلیط هواپیمای خود را مدتها قبل از سفر رزرو کنید. اما ممکن است این کار همیشه به صرفه و اقتصادی نباشد. چرا که بلیط ها در روزهای اول عرضه، با قیمت بالاتری به فروش می رسند. در بعضی شرایط می توان بلیط های چارتر و لحظه آخری را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تهیه کرد.

بنابراین یکی از راههای خرید بلیط ارزان هواپیما، تهیه بلیط لحظه آخری یا چارتر است. به خصوص اگر در روزهای خلوت و کم سفر سال اقدام به تهیه آن کنید.

?

خرید در روزهای به خصوص هفته

تجربه ثابت کرده است که برای خرید بلیط هواپیما در اواسط هفته مانند دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان برای خرید بلیط است. اواخر هفته با نزدیک شدن به تعطیلات بلیط هواپیما گرانتر عرضه می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروز، خرید های اینترنتی یکی از روش های جدید و موثر در دست یابی به ارزانترین بلیط هواپیما می باشد. با مراجعه به وب سایت های گردشگری فعال و معتبر می توان به راحتی به انواع بلیط هواپیما دسترسی داشت و با مقایسه قیمت بلیط هواپیما، بهترین گزینه را انتخاب نمود.

مراجعه مکرر به سایت ها

ویژگی بلیط هواپیما اینست که در هر زمان از قیمتی متفاوت برخوردار است. از این ویژگی می توان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و ارزانترین بلیط را تهیه نمود. برای پیدا کردن این بلیط ها بهترین کار اینست که در زمانهای مکرر به سایت گردشگری رجوع و قیمت بلیط هواپیما را کنترل کرد. به طور مثال پروازهای رفت را صبح هنگام و پرواز برگشت را شب هنگام انتخاب کرده تا تفاوت قیمت را مشاهده نمایید.

استفاده از وب سایت های معتبر

در حال حاضر تعداد زیادی وب سایت گردشگری در کشور ما وجود دارند که همگی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما فعالیت می کنند. اما در این بین وب سایت هایی وجود دارند که با کسب گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی و ارائه خدمات برتر به مسافران، توانسته اند از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار شوند.

تیک بان به آدرس tikban.com یکی از جامعترین و کاملترین سایت ها دراین زمینه می باشد که با همکاری ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی، انواع بلیط هواپیما را در تمامی نقاط تحت پوشش باقیمت های مناسب ارائه می کند.

?

خرید بلیط هواپیما در ایام کم سفر

در بعضی از روزهای سال مانند تعطیلات نوروز و مناسبت های خاص، متقاضیان زیادی برای خرید بلیط وجود دارند. از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما بر طبق قانون عرضه و تقاضا تعیین می گردد، قیمت بلیط در این روزها بسیار گرانتر ازروزهای خلوت سال عرضه به فروش می رسد.

بنابراین اگر سفر شما ضروری نیست، سعی کنید در ایام خلوت وکم سفر اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید.

انتخاب کلاس پروازی ارزانتر

در بین کلاس های پروازی، کلاس اکونومی از قیمت کمتری نسبت به دیگر کلاس ها برخوردار است. انتخاب این نوع کلاس در کاهش قیمت بلیط هواپیما بسیار تاثیرگذار است.

منبع: 7 ترفند ساده برای رزرو بلیط هواپیما ارزان


  
  

گروه گردشگری: سفر و گشت و گذار به شهرهای گوناگون می‌تواند انسان را از روزمرگی‌ها دور کند. اگر این سفر با وسیله نقلیه ای لوکس، سریع و ایمن انجام شود می‌تواند لذت‌های سفر را چندین برابر کند.

با بلیط‌های چارتر هزینه‌های سفر را کاهش دهید?

هر زمانی صحبت از لوکس بودن، سریع و امکانات به میان می‌آید، هواپیما حرف اول را در بین سایر وسایل نقلیه می‌زند. بسیاری از ما در انتخاب هواپیما تصور بر گران بودن بلیط آن داریم، در حالی که به راحتی می‌توان با تهیه بلیط هواپیما چارتر هزینه‌ها را کاهش داد.
اگر در مسافرت‌های قبلی بلیط هواپیما را تهیه کرده باشید، حتما به کلمه چارتر یا غیر سیستمی برخورد کرده اید، اگر برای اولین بار از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنی و با اصطلاح چارتر آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا با تهیه این نوع بلیط هزینه‌های خود را کاهش دهید.

?
چارتر چیست؟
چارت به معنی دربست یا اجاره کردن است. بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی تمام و یا بخشی از صندلی‌های هواپیما را در مسیر و زمان معین اجاره می‌نمایند و قیمت مورد نظر خود را عرضه می‌دارند به این عمل به اصطلاح چارتر کردن می‌گویند. مهمترین خصوصیت بلیط چارتر نوسان قیمت در آن است به همین خاطر مسافران می‌توانند در اکثر مواقع این بلیط را ارزان تر از حد معمول خریداری نمایند. زمانی این ارزانی را بیشتر لمس خواهید کرد که ظرفیت‌های هواپیما با توجه به نزدیکی پرواز پر نشده و شرکت‌های چارتر کننده، بلیط هواپیما را با تخفیفات شگفت انگیز برای جلوگیری از ضررهای احتمالی آینده ارائه می‌دهند. گاهی می‌توان با استفاده از این ترفند خرید بلیط هواپیما را با تخفیفی 50 درصدی به سرانجام رسلاند.
 این نوع تخفیفات یک معامله برد برد برای شرکت‌های چارتر کننده و متقاضیان به شمار می‌رود. شرکت‌های چارتر کننده بلیط‌های خود را به فروش می‌رساند و مسافر نیز به تبع آن بلیط خود را با مبلغ پایین تری خریداری می‌کند.

خرید چارتری به صورت دیگر
نمونه بارز این نوع فروش را در برخی از فروشگاه‌های تخفیفی می‌توانید مشاهده کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها برای جلوگیری از ضرر و با توجه به انقضای محصول خود آنها را با تخفیفاتی بی نظیر ارائه می‌دهند در اکثر مواقع متقاضیان زیادی هم از این ایده برای خرید استقبال می‌نمایند. مصداق این امر را در بلیط چارتر با تهیه بلیط لحظه آخری مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است این ارزانی هیچ گونه ارتباطی با خدمات هواپیما نداشته و تمامی حقوق مسافر در سفر رعایت خواهد شد.

?

ویژگی‌های بلیط چارتر
بلیط چارتر یا غیر سیستمی مزایا و معایبی را با خود به همراه دارد. همانطور که گفتیم، منحصر به فرد ترین ویژگی بلیط چارتر نوسان قیمت است. اگر با کمی صبر خرید بلیط چارتر را انجام دهید با همین تکنیک می‌توانید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. یکی دیگر از مزیت‌های رزرو بلیط هواپیما به صورت چارتر این است که پروازها در تاریخ و ساعت مشخصی انجام می‌شود و هیچگونه مشکلی در روزهای شلوغ سال جهت کمبود بلیط به وجود نمی آید. در برخی از ایام مانند عید باستانی نوروز و تعطیلات تابستانی بسیاری از مسافران با کمبود بلیط مواجه خواهند شد. تهیه بلیط چارتر از همه لحاظ برای متقاضیان مقرون به صرفه می‌باشد اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که بلیط چارتر استردادی را با خود به همراه نخواهد داشت.
برای اینکه بتوانید بلیط چارتر خود را به آسانی و بدون دردسر تهیه کنید پیشنهاد می‌شود به یکی از سایت‌های فروش بلیط هواپیما مانند تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان tikban.com یکی از سایت‌های معتبر ارائه کننده بلیط هواپیما به صورت چارتر و سیستمی است که با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری می‌نماید.

منبع: با بلیط‌های چارتر هزینه‌های سفر را کاهش دهید


  
  

قطار با توجه به ایمنی که در سفر برای مسافران ایجاد می کند، جز گزینه های همیشگی افراد برای سفر به شمار می رود. ایمنی تنها گوشه کوچکی از گزینه های انتخاب قطارهای مختلف به شمار می رود، هزینه مقرون به صرفه و امکانات بی نظیر برای سفر از دیگر این گزینه های تهیه بلیط قطار برای سفرهای دور و نزدیک به شمار می رود. اما در این بین قطارها با توجه به نوع کاربری آن و انرژی های تامین شده به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

 

قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس
?

به گزارش افکارنیوز، هر یک از مسافران با توجه به نوع مسافرت پیش رو قطار مورد نظر را انتخاب می نمایند. قطارها انواع گوناگونی دارند که ما در این مطلب تمامی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید انواع قطارهای معروف دنیا را از لحاظ نوع انرژی، کشور مورد استفاده و امکانات شناسایی کنید. در این مطلب علاوه بر شناسایی منبع معتبری از خرید بلیط قطار را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قطارهای مغناطیسی را می شناسید؟

از پیشرفته ترین قطارهای موجود در دنیا شروع می کنیم، این قطارها که به قطارهای سریع السیر معروف شده اند، با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا کار می کنند. نمونه بارز این نوع قطارها را بیشتر در ژاپن مشاهده خواهید کرد.

 قطارهای سریع السیر که بر روی خط های شناور مغناطیسی با سرعت 270 کیلومتری حرکت می کنند، اولین و مهمترین گزینه برای مسافرانی است که سرعت را سرلوحه سفر خود قرار می دهند. اگر سرعت را در صدر سفرهای خود قرار داده اید، خرید و رزرو بلیط قطارهای سریع السیر را در دستور کار قرار دهید. در ادامه خطوط ریلی سریع ایران را معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده خرید بلیط قطار خود را در این نوع خطوط انجام دهید.

2?

نظریه جالب نشریه تایمز درباره قطارهای سریع السیر ژاپنی

نشریه تایمز در این باره کنایه ای به کشور ژاپن زد و گفت: ژاپنی ها می خواهد رکورد سرعت در جهان را به وسیله این قطارها بشکنند ولی موفق نخواهند شد. قطارهای سریع السیر فقط گوشه ای از استعدادهای ژاپنی ها را شکوفا خواهند کرد.

جالب است بدانید، این رکورد در دست کشور فرانسه بوده که در سال 2007 از خود به جای گذاشته است. قطارهای سریع السیر کشور فرانسه با سرعتی بالغ بر 574 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.فرانسه کماکان رتبه اول در این زمینه را به خود اختصاص داده است. قطارهای دیگری نیز وجود دارند که مردمان جهان با تهیه بلیط آن به مسافرت می پردازند، یکی از این قطارها مگلو است.

3?

قطارهایی که روی هوا حرکت می کنند

شاید از تیتری که در سربرگ این نوشته قرار دادیم، تعجب کنید، اما باید بگوییم که این موضوع کاملا صحت داشته و قطارهایی وجود دارند که روی هوا حرکت می کنند به این نوع قطارها، مگلو می گویند. ساختار قطار مگلو چگونه است؟ قطارهای مگلو با انرژی مغناطیسی حرکت می کنند. شیوه کارکرد این نوع قطارها به این گونه است که نیروی مغناطیسی قطارها را از روی دو ریل تعیین شده بلند کرده و با استفاده از موتورهای خطی در نظر گرفته روی هوا هدایت می شوند. این نوع حرکت باعث می شود سرعت قطار به طور چشمگیری افزایش یابد.

قطارهای سریع السیر در ایران

قطارهای مگلو با بیش از 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. نمونه بارز قطارهای سریع السیر را می توانید در خط تهران مشهد ببینید. خط ریلی تهران به مشهد یکی از خط های سریع السیر ایران به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با قطارهای سریع السیر در ایران می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. قطار اصفهان تهران و تهران به اصفهان یکی دیگر از خطوط ریلی سریع السیر در ایران محسوب می شود.

برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد به سادگی هر چه تمام تر کلمه tikban.com را تایپ کنید و با مراجعه به سایت تیک بان بلیط مورد نظر را خریداری کنید. با این قطارها سرعت و امکانات سفر خود را چندین برابر کنید. امروزه قطارهای مگلو در آلمان، فرانسه، آمریکا، چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا مورد استفاده عموم قرار می گیرند. سرعت قطارهای مگلو در جای جای جهان با یکدیگر متغیر است. در برخی از این نقاط سرعت مگلوها به 400 کیلومتر در ساعت می رسد. برای آشنایی بیشتر با قطار سریع السیر به مطلب آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن مراجعه کنید تا با امکانات بی نظیر آن حیرت زده شوید.

4?

چشم اندازهای ریلی ایران در چه سالی تحقق می یابد؟

از زمانی (سال 1306) که راه آهن ایران افتتاح شد، سالیان بسیار زیادی می گذرد. راه آهن ایران در این سال ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. کشور عزیز ایران با تکنولوژی های روز دنیا همراه شد و خدمات جدیدی را به هموطنان ارائه کرد. این چشم انداز در خطوط ریلی در سال 1404 به تحقق خواهد رسید به نوبه ای که تمامی امکانات و سرعت روز دنیا را در ایران مشاهده خواهید کرد.

با توجه به تحریم های گذشته قطارهای کشور زمین گیر شدند، اما دیری نپایید با گردهم آوردن تکنولوژی های روز دنیا توسط مهندسان ایرانی قطارها در خطوط ریلی دوباره شروع به حرکت در سراسر ایران کردند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه بسیار به پیشرفت راه آهن و دور زدن تحریم ها کرد، شرکت حمل و نقل ریلی هستیا است. این شرکت که لوکوموتیوهای خود را از سیستم های توربینی به دیزلی تغییر داد، قدم بزرگی در این راه برداشت. با روی کار آمدن این لوکوموتیوها هموطنان ایرانی با خیالی آسوده به رزرو بلیط قطار خود پرداختند. تولید لوکوموتیوهای داخلی باعث کاهش قیمت بلیط قطار شد.

5?

دستاوردهای ایستادگی

دستاوردهای بسیار زیادی در این زمینه عاید کشور ایران شد که آنها را به اختصار بیان خواهیم کرد. کسب تکنولوژی قطارهای سریع‌ السیر، خودباوری در زمینه ریلی، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی از جمله دستاوردهای کشور ایران در زمینه ایستادگی در برابر تحریم های راه آهن ریلی است. سایت تیک بان tikban.com علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می دهد. بلیط وسایل نقلیه مختلف خود را با تیک بان، تیک بزنید.

منبع: قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکسقطار با توجه به ایمنی که در سفر برای مسافران ایجاد می کند، جز گزینه های همیشگی افراد برای سفر به شمار می رود. ایمنی تنها گوشه کوچکی از گزینه های انتخاب قطارهای مختلف به شمار می رود، هزینه مقرون به صرفه و امکانات بی نظیر برای سفر از دیگر این گزینه های تهیه بلیط قطار برای سفرهای دور و نزدیک به شمار می رود. اما در این بین قطارها با توجه به نوع کاربری آن و انرژی های تامین شده به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس
?

به گزارش افکارنیوز، هر یک از مسافران با توجه به نوع مسافرت پیش رو قطار مورد نظر را انتخاب می نمایند. قطارها انواع گوناگونی دارند که ما در این مطلب تمامی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید انواع قطارهای معروف دنیا را از لحاظ نوع انرژی، کشور مورد استفاده و امکانات شناسایی کنید. در این مطلب علاوه بر شناسایی منبع معتبری از خرید بلیط قطار را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قطارهای مغناطیسی را می شناسید؟

از پیشرفته ترین قطارهای موجود در دنیا شروع می کنیم، این قطارها که به قطارهای سریع السیر معروف شده اند، با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا کار می کنند. نمونه بارز این نوع قطارها را بیشتر در ژاپن مشاهده خواهید کرد.

 قطارهای سریع السیر که بر روی خط های شناور مغناطیسی با سرعت 270 کیلومتری حرکت می کنند، اولین و مهمترین گزینه برای مسافرانی است که سرعت را سرلوحه سفر خود قرار می دهند. اگر سرعت را در صدر سفرهای خود قرار داده اید، خرید و رزرو بلیط قطارهای سریع السیر را در دستور کار قرار دهید. در ادامه خطوط ریلی سریع ایران را معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده خرید بلیط قطار خود را در این نوع خطوط انجام دهید.

2?

نظریه جالب نشریه تایمز درباره قطارهای سریع السیر ژاپنی

نشریه تایمز در این باره کنایه ای به کشور ژاپن زد و گفت: ژاپنی ها می خواهد رکورد سرعت در جهان را به وسیله این قطارها بشکنند ولی موفق نخواهند شد. قطارهای سریع السیر فقط گوشه ای از استعدادهای ژاپنی ها را شکوفا خواهند کرد.

جالب است بدانید، این رکورد در دست کشور فرانسه بوده که در سال 2007 از خود به جای گذاشته است. قطارهای سریع السیر کشور فرانسه با سرعتی بالغ بر 574 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.فرانسه کماکان رتبه اول در این زمینه را به خود اختصاص داده است. قطارهای دیگری نیز وجود دارند که مردمان جهان با تهیه بلیط آن به مسافرت می پردازند، یکی از این قطارها مگلو است.

3?

قطارهایی که روی هوا حرکت می کنند

شاید از تیتری که در سربرگ این نوشته قرار دادیم، تعجب کنید، اما باید بگوییم که این موضوع کاملا صحت داشته و قطارهایی وجود دارند که روی هوا حرکت می کنند به این نوع قطارها، مگلو می گویند. ساختار قطار مگلو چگونه است؟ قطارهای مگلو با انرژی مغناطیسی حرکت می کنند. شیوه کارکرد این نوع قطارها به این گونه است که نیروی مغناطیسی قطارها را از روی دو ریل تعیین شده بلند کرده و با استفاده از موتورهای خطی در نظر گرفته روی هوا هدایت می شوند. این نوع حرکت باعث می شود سرعت قطار به طور چشمگیری افزایش یابد.

قطارهای سریع السیر در ایران

قطارهای مگلو با بیش از 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. نمونه بارز قطارهای سریع السیر را می توانید در خط تهران مشهد ببینید. خط ریلی تهران به مشهد یکی از خط های سریع السیر ایران به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با قطارهای سریع السیر در ایران می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. قطار اصفهان تهران و تهران به اصفهان یکی دیگر از خطوط ریلی سریع السیر در ایران محسوب می شود.

برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد به سادگی هر چه تمام تر کلمه tikban.com را تایپ کنید و با مراجعه به سایت تیک بان بلیط مورد نظر را خریداری کنید. با این قطارها سرعت و امکانات سفر خود را چندین برابر کنید. امروزه قطارهای مگلو در آلمان، فرانسه، آمریکا، چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا مورد استفاده عموم قرار می گیرند. سرعت قطارهای مگلو در جای جای جهان با یکدیگر متغیر است. در برخی از این نقاط سرعت مگلوها به 400 کیلومتر در ساعت می رسد. برای آشنایی بیشتر با قطار سریع السیر به مطلب آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن مراجعه کنید تا با امکانات بی نظیر آن حیرت زده شوید.

4?

چشم اندازهای ریلی ایران در چه سالی تحقق می یابد؟

از زمانی (سال 1306) که راه آهن ایران افتتاح شد، سالیان بسیار زیادی می گذرد. راه آهن ایران در این سال ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. کشور عزیز ایران با تکنولوژی های روز دنیا همراه شد و خدمات جدیدی را به هموطنان ارائه کرد. این چشم انداز در خطوط ریلی در سال 1404 به تحقق خواهد رسید به نوبه ای که تمامی امکانات و سرعت روز دنیا را در ایران مشاهده خواهید کرد.

با توجه به تحریم های گذشته قطارهای کشور زمین گیر شدند، اما دیری نپایید با گردهم آوردن تکنولوژی های روز دنیا توسط مهندسان ایرانی قطارها در خطوط ریلی دوباره شروع به حرکت در سراسر ایران کردند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه بسیار به پیشرفت راه آهن و دور زدن تحریم ها کرد، شرکت حمل و نقل ریلی هستیا است. این شرکت که لوکوموتیوهای خود را از سیستم های توربینی به دیزلی تغییر داد، قدم بزرگی در این راه برداشت. با روی کار آمدن این لوکوموتیوها هموطنان ایرانی با خیالی آسوده به رزرو بلیط قطار خود پرداختند. تولید لوکوموتیوهای داخلی باعث کاهش قیمت بلیط قطار شد.

5?

دستاوردهای ایستادگی

دستاوردهای بسیار زیادی در این زمینه عاید کشور ایران شد که آنها را به اختصار بیان خواهیم کرد. کسب تکنولوژی قطارهای سریع‌ السیر، خودباوری در زمینه ریلی، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی از جمله دستاوردهای کشور ایران در زمینه ایستادگی در برابر تحریم های راه آهن ریلی است. سایت تیک بان tikban.com علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می دهد. بلیط وسایل نقلیه مختلف خود را با تیک بان، تیک بزنید.

منبع: قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس


  
  

قطعا تعداد زیادی از مسافران تجربه سفر با کودکان را داشته اند. سفر با کودکان سفری شاد، هیجان انگیز می باشد که نیاز به صبر و حوصله دارد. به خصوص اگر سفر از نوع سفر با هواپیما باشد.

ممکن است مسافرانی باشند که ناگزیرند با کودکان خردسال خود سوار بر هواپیما شده وسفر هوایی را تجربه کنند. در وهله اول مسافران نیازمند تهیه بلیط هواپیما برای کودکان خود هستند. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ بلیط کودکان ارزانتر از نرخ بزرگسالان می باشد.

اما شاید بعضی از افراد سفر با کودکان را خسته کننده و پر دردسر بدانند. در این مقاله سعی ما بر این است تا راهکارهای سفر هوایی آرام و بی دغدغه را با کودکان بیان کنیم.

?

خوراکی های مورد علاقه کودک را فراموش نکنید

معمولا کودکان نمی توانند یک جا ساکت و ارام بنشینندو حس کنجکاوی زیادی دارند. بنابراین برای این که بتوانید آنها را یک جا بند کنید بهتر است خوراکی ها و سرگرمی های مورد علاقه او را به همراه بیاورید.

اسباب بازیها مهم هستند

بعد از خوراکی های خوشمزه نوبت به وسایل و اسباب بازی های مورد علاقه و جذاب می رسد. کتاب داستا های رنگی، اسباب بازی های بی سر و صدا، بازی های فکری می توانند کودکان را تا ساعتها سرگرم کنند.

زمان خواب کودک را تنظیم کنید

سعی کنید کودک تان را در هواپیما بخوابانید. به خصوص اگر پروازی طولانی پیش رو دارید. با خواباندن کودک می توانید به استراحت بقیه کمک کنید. برای جلوگیری از بی خوابی کودک، به علایق آنها در هنگام خواب توجه کنید و تلاش کنید خواب آرامی را تجربه کنند تا به گریه نیفتند.

پوشک کودک را به موقع تعویض کنید

تعویض پوشک کودک در دستشویی هواپیما بسیار سخت به نظر می رسد. اما در بعضی هواپیماها، میز مخصوص تعویض کودک در نظر گرفته شده است.

?

کمی در راهرو قدم بزنید

اگر کودک شما بی تابی می کند و آرام نمی شود می توانید او را بغل کرده و کمی در راهرو قدم بزنید. البته این کار را با مشاور مهماندار انجام دهید. معمولا در ایرلاین ها برای کودکان اسباب بازی های متنوعی در نظر گرفته شده است تا آنها سرگرم و ساکت شوند. از مهماندار در این زمینه کمک بخواهید.

با کودکان صحبت کنید

اگر کودک شما در سنی است که می توان با او درباره موضوعات مختلف صحبت کرد، بهتر است در باره موضوعات مورد علاقه اش با او صحبت و گفتگو کنید.

طرح مسائل جذاب و چالشی آنها را به وجد می آورد. با کودکان کوچکتر نیز می توانید بازی کرده و او را سرگرم کنید.

آرامش داشته باشید و حوصله به خرج دهید

در سفر با کودکان اولین و آخرین راهکار داشتن صبر و حوصله وحفظ آرامش است. شاید کودک شما در هواپیما ارام و قرار نگیرد و بهانه گیری کند. تنها چیزی که می تواند در این موقعیت راهگشا باشد، حفظ آرامش خودتان است.

برای سفر های هوایی و خرید بلیط هواپیما بهترین روش مراجعه به سایت تیک بان است. تیک بان با ارائه انواع بلیط هواپیما سفرخوشی را برای مسافران رقم خواهد زد. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

منبع: در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟


  
  

قطعا یکی از جذابترین سفرها، سفرهای هوایی هستند که بسیاری از مسافران را برای تهیه بلیط هواپیما ترغیب می کند. اما در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب ایرلاین نیز یکی از تصمیمات قابل توجه است. اینکه کدام ایرلاین بهتر است یا خدمات باکیفیت تری را به مسافران ارائه می دهد، نکته قابل تاملی است. در کشور ما شرکت های هواپیمایی متعددی فعالیت می کنند که با ارائه خدمات مطلوب تلاش می کنند تا ضمن مهیا کردن سفری ایمن و راحت، بالاترین حد رضایت مسافر را جلب کنند.

از همین رو این شرکت ها در یک رقابت سنگین، سعی دارند تا امکانات و خدمات مناسبی را به مشتریان خود عرضه دارند تا در رتبه بندی ایرلاین ها به عنوان برترین ها معرفی شوند.

در ایران 18 شرکت هواپیمایی مسافربری فعال و معتبر در حال پرواز هستند که آنها را از نظر کیفیت، ارائه خدمات، استفاده از تکنولوژی و رضایت مشتری مورد بررسی قرار می دهیم.

02?

1- شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت ماهان در سال 1371 تاسیس شده است و در طی سالها فعالیت، سعی خود را مبنی بر ارائه خدمات پروازی و پیروی از استانداردهای روز دنیا و مشابه ایرلاین های خارجی بنیان گزارده است.

همچنین ماهان در اطلاع رسانی تاخیرات و تغییرات احتمالی پروازها به مسافران پیشتاز است و در پروازهای خارجی ماهان، امکان سفارش غذا 72 ساعت قبل از پرواز وجود دارد.

استفاده از صندلی های قابل تنظیم، فضای کابین باز و مناسب، استفاده از سیستم صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب فیلم دلخواه موجب راحتی بیشتر مسافران می گردد. برای خرید بلیط هواپیما ماهان می توانید به تیک بان مراجعه کنید.

عامل دیگری که موجب محبوبیت ماهان شده است، استفاده از ناوگان مطلوب و کسب افتخارات متعدد می باشد. از نظر مسافران خارجی یکی از برترین ایرلاین های ایرانی ماهان است در حالی که یکی از محبوبترین ایرلاین های داخلی نیز می باشد.

 2- شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

قدیمی ترین و بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران که خیلی از مسافران از سفر با آن خاطره دارند، شرکت هواپیمایی ایران ایر است. این شرکت دارای بزرگترین ناوگان هوایی بوده و بااستفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در دسته هواپیماهای برتر قرار دارند. هما با کسب رتبه های برتر در زمینه رضایت مندی مشتری جزو یکی از برترین شرکت های هوایی کشور است.  

این شرکت دارای سرویس کترینگ مطلوب و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. با خرید بلیط هواپیما ایران ایر در مسیرهای داخلی به خوبی می توانید از نزدیک شاهد سرویس کترینگ پیشرفته با بکارگیری ذوق وهنر ایرانی باشید.

استفاده از فضای بیشتر در چیدمان صندلی های کلاس اکونومی، مهمانداران حرفه ای و ارائه سرویس های درخواستی، هما را به یکی از محبوبترین ایرلاین های داخلی تبدیل کرده است.

02?

3- شرکت هواپیمایی آتا

قطعا در بحث خرید بلیط هواپیما یکی از گزینه های مهمی که باید مدنظر قرار داد، بحث امنیت پرواز است. شرکت هواپیمایی آتا در رده کم حادثه ترین هواپیماهای داخلی می باشد که خوشبختانه از آغاز فعالیت تا به حال فقط 5 مورد حادثه از این شرکت گزارش شده است که تلفات جانی در بر نداشته است.

آتا با دارا بودن 13 هواپیمای بوئینگ و ایرباس، روزانه تعدادزیادی از مسافر ان را جابجا میکند.

4- شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت کیش ایر به دلیل دارا بودن تجهیزات پیشرفته در ناوگان خود از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. ناوگان هوایی و نوع هواپیما در کیفیت پرواز تاثیر مستقیم دارد. این شرکت به تازگی تعدادی هواپیمای جدید خریداری کرده و به ناوگان خود اضافه نموده است. از همین رو مسافران کیفیت بالایی را در پرواز حس خواهند کرد. علاوه بر این کیفیت بالای غذا در کترینگ این شرکت بر طبق ذائقه ایرانی دلیل دیگری بر برتری کیش ایر است. این کترینگ با 20 سال سابقه در تهران و کیش مشغول فعالیت است و خدمات کیفی بالایی را به مسافران ارائه می دهد.

5شرکت هواپیمایی قشم ایر

یکی دیگر از برترین ایرلاین های داخلی، قشم ایراست. این شرکت با بهره مندی از 13 هواپیما توانسته به یکی از محبوبترین ها تبدیل شود چرا که به مرور ناوگان خود را توسعه داده و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهد. این شرکت در سال 93 به وزارت نفت واگذار گردید و به قشم ایر تغییر نام داد. همچنین قشم ایر برای باشگاه پرسپولیس هواپیمای اختصاصی در نظر گرفته است.

در کشور ما شرکت های هواپیمایی زیادی وجود دارند که شرکت های حائز رتبه برتر از نظر کیفی و جلب رضایت مسافران به عنوان رتبه های برتر معرفی شده اند. برای خرید بلیط هواپیما از برترین ایرلاین های ایرانی فقط کافی است به سایت تیک بان مراجعه کنید. در تیک بان انواع بلیط هواپیما به تمامی مناطق تحت پوشش عرضه می شود.

منبع: 5 ایرلاین پرطرفدار ایران


  
  
<   <<   6   7   8   9      >