سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :0
کل بازدید :70205
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/1/9
11:16 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
nima[0]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر مشهد بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری تهران تبریز سئو بلیط هواپیما بلیط قطار هتل خارجی ایمپلنت دندان تور لحظه آخری خرید تلویزیون شهری نمایندگی تعمیرات سامسونگ خدمات پس از فروش سامسونگ کابینت آشپرخانه ترموود اچ پی ال نمای کرتین وال روکش دندان کفسابی تهران بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیما ماهان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما داخلی خرید آنلاین بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط ارزان قیمت هواپیما بلیط هواپیما ایران ایر بلیط چارتر بلیط مشهد بلیط کیش خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما کیش بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط هواپیما از تهران به تبریز خرید بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط قطار بلیط پرواز خارجی رزرو هتل بهترین زمان خرید بلیط هواپیما آدرس آژانس هواپیمایی تیک بان نمای کرتین وال چیست؟ نمای کرتین وال انواع روکش دندان اچ پی ال چیست؟ انواع چوب های ترمووود ترمووود ترموود از چوب اسپروس آریو دکور کابیت آشپزخانه کابینت همه چیز درباره ایمپلنت دندان لمینت دندان نمای سرامیک تابلو سازی اجاره آپارتمان مبله در تهران تعریف بازاریابی اینترنتی پدرام سئو بلیط هواپیما خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی ارزان خرید بلیط خارجی با کارت شتاب بلیط هواپیما ارزان بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر بلیط لحظه آخری بلیط هواپیما لحظه آخری نمای اسپایدر شقاق در بارداری شقاق مقعدی چیست؟ علائم شقاق درمان شقاق مقعدی نوزاد درمان خانگی شقاق درمان شقاق درمان شقاق با لیزر علائم هموروئید علت ایجاد کیست مویی کیست مویی چیست؟ درمان خانگی بواسیر درمان قطعی بواسیر درمان بواسیر بواسیر چیست شفا کلینیک تیک بان باربری باربری تهران باربری تهران همتا بار

آیا پرواز با هواپیما برای نوزاد خطرناک است یا خیر؟ این سوالی است که والدین هنگام سفر با هواپیما از خود می پرسند و ممکن است نگران آن باشند. هواپیما جذابیت های زیادی دارد اما ممکن است خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد این مطلب به شما کمک می کند تا خطرات هواپیما برای نوزاد را بدانید وسپس خود را برای سفر آماده نمایید.

 

برخی از خطراتی که نوزاد را تهدید می کند به شرح زیر است :

گوش های نوزاد

تغییر فشار جو در هواپیما  سبب می شود که به گوش فشار وارد شود  و سبب گوش درد نوزاد گردد از این رو بهتر است کودک شیشه شیر و یا پستانک را بمکد تا فشار بر گوش او کنترل شود. این موضوع ممکن است گاهی برای کودک خطرناک باشد و از این رو والدین باید جدا مراقب فرزند خود باشند تا خطری متوجه نوزاد نباشد.

تنفس نوزاد

در طول سفر فشار کابین از فشار زمین کمتر است و البته برای کودکانی که تنفس آنها مشکلی ندارد ایجاد درد سر نمی کند اما برای کودکی که نارس است و یا مشکل ریوی دارد سفر باید تا یک سالگی به تعویق بیفتد و یا از اسپری کمکی  استفاده شود.

وسایل ضروری

 برای این که اثرات خطر هواپیما بر روی نوزاد را کم کنید وسایل ضروری مانند پتو پستانک و… را در اختیار داشته باشید تا در مواقع ضروری ازآن  استفاده کنید و خطرات هواپیما را کاهش دهید.

غذای نوزاد

در صورتی که کودک شما غذای کمکی مصرف می کند غذای او را همراه ببرید شیر خشک ، شیر دوشیده و آب میوه منعی ندارد و شما می توانید آنر ا  همراه خود ببرید .

قبل از سفر با هواپیما تحقیق کنید که آیا بلیط ارزان هواپیما برای سفر موجود است یا خیر؟ چرا که بلیط هواپیما های مختلفی برای پروازهای خارجی و داخلی وجود دارد و شما می توانید با اندکی هوشمندی بلیط ارزان هواپیما بخرید.

به خاطر داشته باشید که هواپیما محل تجمع انواع  میکروب هاست از این رو سعی کنید کمتر به اطراف خود دست بزنید چرا که آلودگی دستان شما سبب می شود که نوزاد شما هم بیمار شود.

برای این که خطر هواپیما را برای کودکتان کم کنید سعی کنید داروهای ضروری او را همراه داشته باشید و فراموش نکنید. توصیه می کنیم قبل از سفر دارو را روی  نوزاد امتحان کنید تا از اثرات آن مطلع شوید. اطمینان داشته باشید که اگر همه موارد ایمنی و ضروری را با دقت رعایت کنید هواپیما برای نوزاد کم خطر است و در غیر این صورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری به کودک شما تحمیل کند.

بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

بلیط اینترنتی هواپیما

بلیط هواپیما آنلاین

خرید اینترنتی بلیط

قیمت بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی

بلیط خارجی هواپیما

بلیط هواپیما خارجی ارزان

فروش بلیط 

فروش بلیط هواپیما

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط خارجی

خرید اینترنتی بلیط