سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :15
کل بازدید :70208
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/1/10
9:2 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
nima[0]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر مشهد بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری تهران تبریز سئو بلیط هواپیما بلیط قطار هتل خارجی ایمپلنت دندان تور لحظه آخری خرید تلویزیون شهری نمایندگی تعمیرات سامسونگ خدمات پس از فروش سامسونگ کابینت آشپرخانه ترموود اچ پی ال نمای کرتین وال روکش دندان کفسابی تهران بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیما ماهان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما داخلی خرید آنلاین بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان بلیط ارزان قیمت هواپیما بلیط هواپیما ایران ایر بلیط چارتر بلیط مشهد بلیط کیش خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما کیش بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط هواپیما از تهران به تبریز خرید بلیط هواپیما مشهد خرید بلیط قطار بلیط پرواز خارجی رزرو هتل بهترین زمان خرید بلیط هواپیما آدرس آژانس هواپیمایی تیک بان نمای کرتین وال چیست؟ نمای کرتین وال انواع روکش دندان اچ پی ال چیست؟ انواع چوب های ترمووود ترمووود ترموود از چوب اسپروس آریو دکور کابیت آشپزخانه کابینت همه چیز درباره ایمپلنت دندان لمینت دندان نمای سرامیک تابلو سازی اجاره آپارتمان مبله در تهران تعریف بازاریابی اینترنتی پدرام سئو بلیط هواپیما خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی بلیط هواپیما چارتر خارجی ارزان خرید بلیط خارجی با کارت شتاب بلیط هواپیما ارزان بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر بلیط لحظه آخری بلیط هواپیما لحظه آخری نمای اسپایدر شقاق در بارداری شقاق مقعدی چیست؟ علائم شقاق درمان شقاق مقعدی نوزاد درمان خانگی شقاق درمان شقاق درمان شقاق با لیزر علائم هموروئید علت ایجاد کیست مویی کیست مویی چیست؟ درمان خانگی بواسیر درمان قطعی بواسیر درمان بواسیر بواسیر چیست شفا کلینیک تیک بان باربری باربری تهران باربری تهران همتا بار

یک زندگی لوکس داخل قطار؟!  اگر یک بار سوار قطار فدک بشوید، دیگر برای سفر از تهران- مشهد و تهران-شیراز، سوار هیچ وسیله ی دیگری نمی شوید؛ حتی هواپیما! با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و امکانات بی نظیر این قطار و روش خرید اینترنتی بلیط قطار فدک آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

امنیت بالای قطار برای سفرهای طولانی از دلایلی است که نقش قطار را در ذهن مسافران پر رنگ تر کرده و باعث ورود قطار جدید فدک بعد از قطار زندگی در مسیر تهران- مشهد شده است. درست است که هزینه ی خرید بلیط قطار فدک با قیمت بلیط هواپیما تقریباً تزدیک به هم است؛ اما از امکانات و خدمات ویژه ی این قطار لوکس نمی شود چشم پوشی کرد؛ بخصوص اگر بلیط را اینترنتی بخریم و مجبور نباشیم حضوراً به مراکز فروش بلیط مراجعه کنیم. وقتی این قطار با سرعت 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند، جریان زندگی را به سرعت از پشت پنجره های دو جداره ی واگن به نمایش می گذارد.کوپه که چه عرض کنم، اتاق لوکس! صندلی های راحت و امکانات عالی، پذیرایی توسط مهمانداران آموزش دیده و لذت بردن از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای لذیذ همه از ویژگی هایی است که قطار فدک را برای مسیر تهران- مشهد و تهران- شیراز خاص کرده است. در ادامه بیشتر با این قطار آشنا خواهیم شد.

قطار فدک با 3 کلاس متفاوت

این قطار لوکس که شما را با سرعت به در مسیر ریلی سواری می دهد، با سه کلاس مختلف در اختیار مسافران قرار می گیرد. در تمام کلاس های متفاوت این قطار، سرویس پذیرایی، دکوربندی واگن ها و کوپه ها، امکانات داخلی و همچنین آموزش مهمانداران بر طبق استانداردهای قطارهای پنج ستاره ی دنیا طراحی شده است . قطار5 ستاره فدک با عصرانه، قطار 5 ستاره ی اکونومی فدک، قطار 5 ستاره ی بیزنس فدک و قطار 5 ستاره ی ویژه ی فدک، عالی ترین امکانات و خدمات را در طول سفر ارائه می دهند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید بلیط قطار در نظر گرفته اید، یکی از کلاس های این قطار را  انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

امکانات رفاهی واگن های قطار فدک

قدم زدن در طول راهروهای زیبای قطار فدک، زیبایی مناظری را که از پشت پنجره ها می بینید را دو برابر می کند. این واگن ها به تمام سیستم های ایمنی و سامانه های اعلام  حریق مجهز هستند. برای راحتی مسافران در هر واگن دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مطابق با استانداردهای شرکت‌های هواپیمایی روز دنیا، تعبیه شده است.

در کوپه ی خود از این امکانات لذت ببرید

کوپه ی این قطار بسیار مجهز است و امکانات یک سفر راحت را برای مسافران مهیا کرده است. در هر کوپه ی چهار نفره، چهار تخت خواب تعبیه شده که درست متناسب با ارگونومی بدن است. با رزرو بلیط قطار فدک، در هر فصل سال که می خواهید با خیال راحت سفر کنید، نه سردتان می شود و نه از گرما می پزید؛ تنظیم دمای داخل کوپه دست خودتان است و می توانید آن را بین دمای 22 تا 26 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. سیستم هایی درون هر کوپه وجود دارد که می توانید نور و صدای محیط را تنظیم کنید. از دیگر امکانات این کوپه ها، میز مجزای غذا خوری،  سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهمان‌دار و پر طرفدارترین آنها، سامانه Wifi داخلی و سیستم GPS است که شما را در طول مسیر سرگرم می کند.

 

خدمات بی نظیر قطار 5 ستاره ی فدک

    استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین

 

    ارائه‌ی حوله‌ی مرطوب

 

    سرو نوشیدنی خوشامدگویی

 

    استفاده از ظروف چینی برای سرو غذا

    سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

    سرو پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر

    سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا

    ارائه‌ی سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت

    ارائه‌ی ویلچر به مسافران برای جابه‌جایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

    ارائه‌ی گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

    ارائه‌ی هدفون

    ارائه‌ی روزنامه

 

نحوه ی خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

ما یکی از معتبرترین سامانه های فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است که  می توانید با ورود به این سامانه و انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت به لیست کامل قطارهای موجود در مسیر انتخابی دست پیدا کنید و در نهایت با مقایسه ی قیمت بلیط قطار ها و نوع قطارها، مناسب ترین قطار برای سفر خود را رزرو کنید؛ به همین راحتی! جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.